خاطرات من و نیلوفر
خاطرات من و نیلوفر
اگر تنهاترين تنها شوم باز خدا هست او جانشين همه نداشتنهاست.

از دوستت دارم گفتنهايت ديگر خسته شده ام،

از دوستت دارم هاي بدون عمل و فقط كلامي ات خسته شده ام.

ديگر برايم حنايت هيچ رنگي ندارد...

از تو سيرم، آنقدددددر سير كه اگر حتي سالها نگويي دوستت دارم گشنه نميشوم!

براي تو شبیه بازيچه اي بيش نيستم كه كلمات را فقط تحويلم ميدهي،

آن هم به فرض اينكه عريضه اي خالي نباشد.

ميخواهم نباشي تا با خيالي آسوده و فريادي از اعماق حنجره بگويم:

به درك!!!!

و با خيالي آسوه سر  بر بالش گذاشته بخوابم و اشكي برايت هدر ندهم!

براي تمام دروغ هايي كه گفتي از تو متنفرم،

براي تمام دوستت دارمهاي دروغيني كه تحويلم دادي از تو متنفرم،‌

براي احساسي كه در من به وجود آوردي،‌

حس تنفر را مي گويم  ،‌   از تو متنفرم .....



mimi & nili - خاطرات من و نیلوفر

نظرات شما عزیزان:

nili
ساعت21:56---12 تير 1391
mikham b harfam amal konam vali nemizari lotfan on sho karet daram

nili
ساعت21:52---12 تير 1391
to fekr kon doroghe vali man bazam migam doset daram chon b khodam iman daram

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, توسط mimi |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.