خاطرات من و نیلوفر
خاطرات من و نیلوفر
اگر تنهاترين تنها شوم باز خدا هست او جانشين همه نداشتنهاست.

 

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

از خاطرات چه شد که فراموش شد پیام......با درد و رنج و غصه هم آغوش شد پیام
مُرد آرزوی وصل تو ای یار در دلش......در ماتم امید سیه پوش شد پیام
چون شمع نیم سوخته در رهگذار باد......از خشمِ پُر خروش تو خاموش شد پیام
نی اهرمن به یاد وی و نه فرشته ای......از یاد روزگار فراموش شد پیام
بگشای لب، بگوی حدیثی ز شور عشق......سر تا به پا به گفته تو گوش شد پیا

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

به یاد داشته باش انسان ها در کنار هم عاشقند و دور از هم عاشق تر ...

-----------------------------------------------------------------------------------------------

دل غمین


چه کسی می داند


زیر آوار کدامین اندوه پشت من خم شده است


دل من توفانی است


چشم هایم گریان


بغض


راه نفسم را بسته


سینه ام


مأمن اسرار غم انگیز خیال



نفسم



مونس آه حسرت



همه جا تاریک است



آسمان دل من بارانی است



کاش می شد


نفسی بی حسرت می کشیدم


آنگاه ....



mimi & nili - خاطرات من و نیلوفر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, توسط mimi |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.